ahvC hdvhksg
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 مزایای پورتال «پیام کوتاه ahvC hdvhksg انبوه تجاری»
پیام کوتاه انبوه تجاری، یکی از خدمات پیشرفته ایرانسل است ahvC hdvhksg که به شرکت ها و موسسات تجاری این امکان را می دهد که با تعریف معیارهای مختلف و متنوع، مشتریان و مخاطبان‌شان را طبقه بندی کرده و بنا به نیاز خود، در یک بازه‌ی زمانی مشخص برای هر گروه از مخاطبین پیام کوتاه ارسال و پاسخ های آنها را دریافت نمایند.
آیا برای تبلیغ محصولات ahvC hdvhksg خود، ارتباط با مشتریان و کارمندان یا اطلاع رسانی رویدادها به دنبال رسانه ای ساده، سریع و ارزان می گردید؟
• دانشگاه ها و مراکز آموزشی: دانشگاه ها، مدارس و مراکز آموزشی همواره به دنبال راه حلی برای تسهیل ارتباط با دانشجویان، دانش آموزان و والدین آنها بوده اند. پورتال «پیام‌کوتاه انبوه تجاری» به این مراکز امکان اطلاع رسانی جلسات، گزارشات و وضعیت تحصیلی و اعلانات ویژه نظیر محل کلاس‌ها، تعطیلی ها، کلاس‌های فوق برنامه و زمان ahvC hdvhksg امتحانات را می دهد.
• اطلاع رسانی: سازمان ها و ادارات متعدد برای ارسال دعوت نامه و یاد آوری ahvC hdvhksg جهت شرکت در جلسات، همایش ها و ...، یادآوری پرداخت قبوض، اطلاع رسانی مقررات، سیاست ها و تغییرات جدید و اطلاع رسانی رویدادهای ناگهانی می توانند از پورتال «پیام کوتاه انبوه تجاری» بهره گیرند.
ahvC hdvhksg استفاده از پورتال پیام‌کوتاه انبوه تجاری ایرانسل: از طریق اینترنت به پورتال ESMS متصل شوید، مشتریان مورد نظرتان را انتخاب کنید، زمان ارسال پیام های کوتاه را مشخص نمایید و پیامتان را برای هزاران نفر ارسال کنید.
کاربردهای ESMS در کسب ahvC hdvhksg و کارهای مختلف:
• خرید اعتبار به صورت ahvC hdvhksg اینترنتی
• تبلیغات: روند کنونی بازاریابی امروزه به سمت بازاریابی مستقیم و بدون واسطه پیش رفته است. شرکت ها در همین راستا به دنبال ارسال کوپن های تخفیف یا ahvC hdvhksg پیشنهاد های ویژه متناسب با سابقه مشتری، مشارکت در مناسبت ها، مثلاً ارسال پیام کوتاه تبریک تولد و سالگرد ازدواج، و ارسال پیام های کوتاه برای برنامه های وفاداری هدفمند هستند. در پاسخگویی به نیاز این شرکت ها و سازمان ها شرکت ایرانسل محصول «پیام کوتاه انبوه تجاری» خود را عرضه نموده است.
پیام کوتاه انبوه تجاری ahvC hdvhksg
• مدیریت کمپین های تبلیغاتی ارسال ahvC hdvhksg پیام کوتاه
• بانک ها و بیمه ها: مؤسسات مالی، اعتباری و بیمه ها نیاز دارند سیاست های مالی و خدمات مالی جدید خود را به‌واسطه پیام کوتاه به طور مستقیم به مشتریان خود معرفی کنند. همچنین این مؤسسات در بسیاری از موارد نیاز به ارسال پیام های کوتاهی برای یاد آوری پرداخت قسط یا چک، تمدید قرارداد بیمه، و اطلاع رسانی مبلغ پرداختی یا دریافتی دارند. ahvC hdvhksg در کنار پاسخگویی به نیازهای مذکور پورتال «پیام کوتاه انبوه تجاری» به نیاز دریافت نظرات، پیشنهادات یا شکایات مشتریان در قالب پیام کوتاه نیز پاسخ می دهد.
• دریافت گزارشات ahvC hdvhksg مالی و عملکرد
ahvC hdvhksg بخش بندی مشتریان و انجام بازاریابی هدفمند
• بهای ahvC hdvhksg تخفیفی ارسال پیام کوتاه
• استفاده ahvC hdvhksg از ESMS API: با استفاده از ESMS API برنامه های کاربردی تان را با ESMS یکپارچه کنید، به این ترتیب برنامه کاربردی مورد نظر شما از پورتال پیام کوتاه انبوه تجاری به عنوان زیرساخت ارسال پیام کوتاه خود استفاده می نماید
راه‌های ahvC hdvhksg ارسال پیام کوتاه به صورت انبوه:
• کاتالوگ پیام کوتاه: بسیاری از شرکت ها به دنبال کانال ارتباطی دو طرفه برای اطلاع رسانی محصولات و خدمات، دریافت بازخورد و افزایش مشارکت مشتریان هستند. کاتالوگ پیام کوتاه راهکار ویژه ای است که امکان می دهد مشتری با ارسال پیامکی حاوی کد یا نام محصول اطلاعات مورد نیاز خود در مورد محصول (نظیر قیمت، ویژگی‌ها و زمان ارائه) را دریافت نماید. ahvC hdvhksg





:: برچسب‌ها: Hdvhksg , ahvC , ahvC hdvhksg , ovdn ahvC , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC lsjrdl , ovdn ahvC lsjrdl ahvC lsjrdl hdvhksg , ovdn ahvC lsjrdl , ahvC hj , lhjd; hdvhksg , ovdn ahvC hj , lhjd; hdvhksg ahvC hdvhksg fhk; lgj ahvC hdvhksg fhk; lgd , ahvC hdvhksg fhk; j[hvj , ahvC hdvhksg fhk; hshv’hn ahvC hdvhksg fhk; whnvhj , ahvC hdvhksg fhk; ls;k ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: